L’Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols és un servei públic obert a totes les persones i entitats que necessitin consultar documents amb motiu de la realització d’algun tràmit, l’elaboració d’una recerca o senzillament per satisfer la seva curiositat. La consulta de la documentació és gratuïta.

L'Arxiu assessora els usuaris i elabora inventaris i catàlegs amb la descripció de la documentació per facilitar la localització de la informació. Alguns documents són d’accés reservat perquè contenen dades sensibles que afecten a la salut, ideologia, intimitat o honor de persones i només es poden consultar en els termes i condicions que estableix la legislació que regula l’accés als documents i les dades.

Documents de l'Ajuntament

Documents de l'Ajuntament

Documents de l'administració de l'Estat

Documents de l'administració de l'Estat

Documents de l'administració reial i senyorial

Documents de l'administració reial i senyorial

Documents notarials, registrals i senyorials

Documents notarials, registrals i senyorials

Documents d'institucions

Documents d'institucions

Documents religiosos

Documents religiosos

Documents d'associacions

Documents d'associacions

Documents d'empreses

Documents d'empreses

Documents de famílies

Documents de famílies

Documents de persones

Documents de persones

Col·leccions

Col·leccions

Biblioteca i hemeroteca

Biblioteca i hemeroteca

ARXIU MUNICIPAL

Adreça: Carretera de Girona, 45-47                                             
Horari: dilluns, dimecres i divendres de 9 a 15 h.                        

Per a la consulta presencial contacteu amb 
arxiu@guixols.cat · Tel. 972 32 25 93

 

© 2016 Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Avís legal · Accedir · Crèdits

guixols log 2

 

Amb el suport de:

logo diputacio